Gerrie Jandino Trui

Gerrie Jandino Trui - Kasjmier of wol stond op mijn lijst voor een set joggingbroeken. Het kasjmier is zacht en slechts in het minste geval voel ik een paar vezels op mijn supergevoelige met eczeem belaste huid, maar niet jeuken genoeg om me te storen. Hun kasjmier, afhankelijk van de kleur, staat gelijk aan het gevoel en de waarde van J. Crew-kasjmier.

Je kunt het dragen en wassen zo vaak als je wilt, de prints vervagen niet of verliezen hun kwaliteit. DUBBELZIJDIG AFDRUK Wat onze truien nog opvallender maakt, is dat de print aan de voor- en achterkant hetzelfde is! De kleur was ook precies zoals online getoond.

Gerrie Jandino Trui


Gerrie Jandino Trui
Gerrie Jandino Trui

De kleur was ook precies zoals online getoond en het is de perfecte olijfgroen zoals je kunt zien. De kleur was ook precies zoals online getoond en het is marine blauw. Ja, als het de lichtere tinten, grijzen en ZEKER DIE JOGGING PANTS waren. Nogmaals, de zijde is erg goed voor de prijs, en de snede is niet te laag (ik haat lowcut tanks).

Prada maakt de meest trippiest en chicste breisels, maar voor iets een beetje meer betaalbaar, raak je je lokale vintage winkel.

Gerrie Jandino
Gerrie Jandino

Het is ook casual genoeg (voor mij hoe dan ook) om alleen te dragen met een spijkerbroek en uit te gaan met Baby Bun. Het is ook casual genoeg (voor mij hoe dan ook) om alleen te dragen met een spijkerbroek en uit te gaan met Baby Bun, samen met een lange ketting of iets dik in de nek.

Het is nog steeds comfortabel, maar niet zo zacht en puppy-lekker als de grijze kasjmier joggingbroek. Of je er een onder een donker pak op draagt ​​en het een dag noemt of het volume een beetje hoger zet, zoals Ryan Gosling en Bill Skarsgard hier, is aan jou.

De feestdagen komen eraan, wat betekent dat je genoeg verplichtingen zult hebben om buiten het kantoor iets leuks te doen. Gerrie Jandino Trui, De show werd genomineerd voor een Golden Rose (Rose d'Or) prijs in 2013 tijdens het jaarlijkse Europese festival voor amusementtelevisie.

Een reactie posten

Nieuwer Ouder