Tandendoosje Hema

Tandendoosje Hema - De mondhygiënist was erg knap en stelde me op mijn gemak met zijn vertrouwen in zijn vermogen om de grote schoonmaak te doen die ik moest hebben gedaan. Bij mijn laatste bezoek was haar mondhygiënist ruw, veroorzaakte veel pijn en ik vertrok in tranen en veranderde onmiddellijk van tandarts.

Mijn nieuwe tandarts ontdekte dat mijn kroon na minder dan twee jaar al gekraakt was en hij bijna al het werk dat ze gedaan had opnieuw moest doen. Bovendien kon mijn geboortestadtandarts niet begrijpen hoe ik in de loop van 7 maanden 4 gaatjes had gekregen.

De tandarts Dr. Gopal uit Bordentown, NJ kan een kroon op uw beschadigde tand plaatsen om hem te versterken, infectie te voorkomen en hem te beschermen tegen verdere verwondingen. Eersteklas Bordentown, NJ tandarts Dr. Gopal zal alle beschadigde pulp verwijderen om uw pijn te elimineren en vervolgens de tand verzegelen om deze tegen bacteriën te beschermen.

Tandendoosje Hema


Tandendoosje Hema
Tandendoosje Hema

Tandendoosje Hema
Tandendoosje Hema

Trusted Bordentown, NJ tandarts Dr. Gopal van Premier Dental is gepassioneerd over het gebruik van de meest patiëntvriendelijke en efficiënte beschikbare technologie om uw zorg te verbeteren.

Een inlay is een restauratie op maat van zirkonium of porselein die we plaatsen om het midden van uw tand te beschermen, tussen de afgeronde randen. Bescherming bieden na een wortelkanaalbehandeling Net als bij gebroken of gebarsten tanden kan een kroon uw tand beschermen na een procedure van wortelkanaalbehandeling.

Deze twee holle tandkronen glijden over uw bestaande Tandendoosje Hema elke kant van de opening om de brug te ondersteunen. Bel Premier Dental vandaag op 609-298-1124 zodat uw tandarts in Bordentown, NJ tandheelkundige kronen en bruggen met u kan bespreken. Je brug zou een stevige kroon bevatten met twee holle kronen aan elke kant ervan. Tandbruggen worden gebruikt om een ​​of meer ontbrekende Tandendoosje Hema.

Een reactie posten

Nieuwer Ouder